Thursday, December 29, 2011

Aku Tidak Berdaya~Indah Dewi Pertiwi

Assalamualaikum...

Sekarang aku rasa nak share sebuah lagu yang aku suka sangat dengar ...Boleh kata kalau dengar banyak kalipun ,telinga aku ni masih boleh terima...Lagu ini sangat menyentuh perasaan aku, lirik dan muziknya membuatkan aku sayu,syahdu dan sedih je...Tak tahulah dah berapa banyak air mata ni keluar, tapi aku tetap suka dengan lagu ini..Lagu ini pon dah jadi lagu rasmi blog ni buat masa sekarang..

Indah Dewi Pertiwi, begitulah seindahnya bait-bait lagu yang dinyanyikannya.


Aku Tidak Berdaya
by 
Indah Dewi Pertiwi




Masa yang terindah
Kini semua telah berakhir
Karena kau berubah
Tak seperti dulu lagi

Sampai kapan kamu selalu menyalahi hatiku
Tak pernah kau tahu begitu sakitnya aku
Kau anggap diriku
Melihatku dengan sebelah matamu

Dilema untuk diriku
Mencintaimu mengerti kamu
Biarkan aku bersalah di depan matamu
Selalu kau membenarkan apa katamu
Cintamu membuatku sedih tak berdaya
Namunku terlanjur cinta

Kau anggap diriku
Melihatku dengan sebelah matamu
Dilema untuk diriku
Mencintaimu mengerti kamu

Biarkan aku bersalah di depan matamu
Selalu kau membenarkan apa katamu
Cintamu membuatku sedih  tak berdaya
Namunku terlanjur cinta

Selalu kau membenarkan apa katamu
Cintamu membuatku sedih tak berdaya
Namunku terlanjur cinta
Namun diriku terlanjur cinta





No comments:

Post a Comment

Thanks for Comment