Monday, May 2, 2011

Nak Macam Ni Jugak...

Salam

Aku ni memang langsung xboleh tengok kek-kek bagai nih...nak2 lagi yang memang superb, meletopss habis..cantik la maksudnya kan..kan best nanti aku kahwin ada orang sponsor kek untuk aku macam gini...hari2 aku duk tenung kek 2 jer..hahah..kesian bakal suami aku nanti kan aku tak tenung dia...kahkahkah

waaaaaaahhhhhhhhhhh...sumpah cantik...putih gebu lagi...dapat kat aku ni, boleh buat perhiasan dalam bilik nih...


cantik kan..suci murni jer..warna2 lembut jer digunakan tapi tetap menyerlah...

mereka-mereka sangat bekerja keras..kek ni mereka cover dengan krim dan icing putih dan dihias-hias dengan 900 delicate sugar-paste flowers...

ni lah dia masterpiece projek kek kahwin special abad ini...5 minggu amik masa tuk projek nih...memang bukan calang-calang pengantin la ni kan..btul2 perfect..

pasangan pengantin terunggul abad ni...perkahwinaan diraja, Prince William dan Catherine...memang la kek pon kena hebat...sesuai la dengan status mereka...satu dunia tahu kisah perkahwinan mereka ni..

dan aku,hanya dapat tengok gegambar jer...xper, nanti aku balaja la buat kek2 nih...

sape2 yang jalan ngan aku kat pasaraya ke ape ker, pasti tahu perangai aku..lau lalu je kedai roti dan kek mesti aku duk melilau-lilau tengok dulu..dapat telan air liur pon jadi la..

orang len duk sibuk tengok pengantin, tapi aku duk cari pasal kek kan...sakai betul aku nih...

opss...budak2 bawah umur xleh tengok..mereka berkissing2 dulu before rase kek 2..kalau aku, aku nak makan kek dulu..haha

tadaa..kek udah siap untuk dipotong...

nak tau lebih lanjut,meh klik sini

bye2..selamat menjamu mata...

No comments:

Post a Comment

Thanks for Comment