Wednesday, June 29, 2016

Salam Ramadhan dan Salam Aidilfitri 2016


Assalamualaikum...

Rasanya belum terlambat lagi nak ucapkan selamat berpuasa dan juga selamat hari raya yang akan menjelang lebih kurang lagi seminggu...korang balik raya mana tahun ni?yang balik kampung tu tak kira jauh or dekat hati2 ye di perjalanan..Pagi ni tak tahu tetibe tak boleh tidur dah lepas sahur dan terbuka blog maka timbullah post ni..

Kat bawah ni pon saja lah nak abadikan gambar kenangan ni sebab ni antara gambar yang masih ada dalam simpanan..handphone rosak jadi sebelum terjadi lagi simpan siap2 dalam blog..harap dalam blog pun takkan hilang dah...☺

 Lama tak letak gambar...lama jugak tak selfie2 ni..me and my sayangs...adik perempuan bongsu sorang ni ja...
 my sweetheart...ni raya tahun lepas ni...banyak gambar dah takde handphone dah arwah...sob2...kene beringat la pasni simpan kat blog boleh jadi kenangan tua2 nanti...
again...geng perempuan suka jalan2..huhu..
My heartbeat..my only 1..my small family...love u all till Jannah..Amin...πŸ’•

πŸ‘‰Live update from handphone..1st time guna ni..selalu guna laptop..