Sunday, February 10, 2013

Kuantan~Berjaya Megamall dan East Coast Mall (ECM)

Assalamualaikum

Sambungan dari entry sebelumnya. Nak baca, klik SINI

Tak mahu pun pergi sini sebenarnya tapi si bongsu ni mengada sangat nak pergi. Jalan-jalan pusing-pusing jer. Lama betul aku tak masuk sini, last aku rasa time tingkatan aku datang zaman aku belajar dekat MRSM Kuantan. Banyak kosong dah kawasan tingkat atas ni ramai orang tak meniaga.
 Naik tangga pusing kawasan kejap dan berhenti sini untuk ambil gambar. Kawasan bawah ni je pun kalau happening sikit.
 Sakura ni simbolik Chinese New Year ek?
 Kat depan stage ni ada siap set-up table like time makan besar mereka.
Hohoho...kejap je singgah sini lepas tu terus pergi East Coast Mall (ECM)

 Chacha omey-omey. Boleh pulak terjumpa jiran depan rumah kat sini. haha
 Sakit mata i, semua nampak merah jer..hehekk..Meriahs betul ECM ni penuh orang.
 Jalan-jalan dalam 2 jam dapatlah selai untuk aku dan selai untuk bongsu. Kendian balik ler kiter ke Kemamang yer.
 On the way nak balik singgah makan dulu kat Chendor
 Lapar sangat sebab tengahari tu just makan alas perut jer. Usai makan tembo balik rumah.. Hee, rumah sweet rumah jugak paling best dalam dunia.

No comments:

Post a Comment

Thanks for Comment