Thursday, February 21, 2013

Wedding Zul + Amy di Kg Jambu Bongkok, Marang Terengganu

Assalamualaikum
Selamat sudah hari bahagia sepupu aku dari Pahang ni pada 9 Februari 2013 yang lepas. Pasangannya orang Terengganu, anak beranak aku ni memang tak boleh lari lah semua pakat berkenan orang Pantai Timur jer. Hehe. Kami manis-manis kan..Pang~ehh, terperasan pulak tapi bukan aku, tapi dia.!

Mulanya ingat nak letak picture dari camera sendiri, tapi bila tengok gambar OP dorang ni cun sangat, maka kita tengok gambar from OP lah kan,yang aku nanti la i up. Aku cukup suka dengan tone warna dia, terang jelas dan cantik sangat.

Kredit semua gambar di bawah kepada :

Official Photo-g : S'rol Photography
or boleh add di personal facebook di Shahrol Mohd

Our familia.. Muka i secoek jer..Takper, i kan rendah diri. Haha
Rombongan Cik Saodah

Lawa sangat pengantin
Selamat Pengantin baru buat Amy dan Zul. Semoga berbahagia selalu hingga ke akhir hayat.

No comments:

Post a Comment

Thanks for Comment