Saturday, April 30, 2011

Kempunan Si Ayam Penyet

Salam

Tadi aku ke Jusco dengan Cik Wani Bbnn...teman dia nak beli makanan kat pasaraya sebab cuti 3 hari ni dia malas nak kuar pergi mana~mana...aku juz teman je, xde niat pon nak membeli...tapi tau je lah aku ni, tak nak beli apa-apa tapi last2 aku yang beli lagi banyak dari orang yang dah plan nak beli barang...sifat membeli aku ni mmg susah la nak control...help..!!!help..!!!boleh muflis bapak aku cam ni...

aku dari pagi lepas exam siang tadi memang la xmakan apa2 pon lagi...bile cik wani ajak je, kepala aku da terbayang-bayang nasi ayam penyet pinang...lepas habis je membeli, kitorang gerak ke Restoran Pinang...dekat je pon dengan Jusco ni, jalan kaki pon boleh...

yeahh..ni dia cik nasi ayam penyet...memang tip top di kalangan student2 UTM ni...sampai boleh ngigau2 kempunan ...sambalnya yang pedas cow2 2 memang syok la..sampai meleleh-leleh air mata...ayam nyer pon garing dan besar...aku kalau makan hari2 pun xmuak...

saper2 yang lom mencuba, bolehla mencuba...best in Taman U la...haha

p/s:minggu depan da balik kampung, so misi untuk makan ayam penyet puas2 b4 balik harus dijayakan..nanti kempunan kat kampung...


No comments:

Post a Comment

Thanks for Comment