Monday, March 18, 2013

Teaser ~ Wedding My BFF, Kila

Assalamualaikum
Post-post di entry aku sekarang banyak jer pasal wedding kan, engangement lah dan sewaktu dengannya. Zaman-zaman umur sebaya aku ni ramai kawan-kawan dah nak menamatkan zaman solo, tinggal aku jer belum. Hihi. Ok, story pasal my bestfriend Kila ni, dia dah sebulan nikah before majlis bersanding ni. Time dia tunang dulu aku tak dapat pergi, so time dia kahwin acaner pun aku perlu pergi. Nasib time minggu tu takde pape, kalau tak aku pun tak dapat balik kampung. Aku kenal Kila ni zaman tadika lagi tapi tak rapat. Aku mula rapat dengan dia time form 5 dan sampailah sekarang.

To be continued..

4 comments:

  1. gggrrrr..

    sikit jer ceritanya udah to be continue...

    geram je kak dayah..

    hehehe..

    *cantik dua dua bff nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..mood nk story pnjg lebau lom dtg lg kak..

      Delete
  2. hehehe.. xper.. xlama lagi tu...

    ReplyDelete

Thanks for Comment