Saturday, October 27, 2012

Lelaki Gila Desperate

Nonsense. Idiot. Psycho. Crazy and all those thing yang sewaktu dengannya. Hati kalau ikutkan memang tengah marah umpama lava gunung berapi yang nak meletup. Hmm, apa silap aku. Aku tak suka kau, please jangan kacau hidup aku. Kenapa manusia tak pernah senang tengok orang bahagia?

Sebab aku kenal kau sebab tu aku malas nak panjangkan cerita. Malas dan malas ambil tahu pun. Kalau tak dah lama aku pergi report kau kat polis.

Sebab ni je kau mesej aku macam-macam? Sebab ni jer? So, kalau i tak balas maknanya bolehlah nak mesej &%^*&%^& tu. Sorry ye, dapat maki hamun tu memang best la kan. Ke memang suka orang sumpah seranah nih..Hmmm, kalau dah aku tak tegur tak peduli tu tak payah lah nak peduli aku lagi.. Kau ingat kau hantar mesej mengarut-ngarut kat aku tu aku nak kawan dengan kau lagi lah ek. Nonsense, kau ni memang gila. Desperate sangat. Kalau dah tak sabar nak kahwin pergi lah cari perempuan lain. Kalau dah perangai macam ni, sorry lah awak, memang patut direject pun. Kau berani anta mesej @$%^!$*(&2$ lagi tunggu lah, sabar aku pun ada tahapnya

No comments:

Post a Comment

Thanks for Comment