Wednesday, October 3, 2012

Macam-Macam Cerita

Assalamualaikum

Minggu Keempat di Skudai

Alhamdulillah setakat ni semuanya berjalan dengan lancar. Beberapa minggu ni memang sibuk sangat-sangat dan lepas-lepas ni lagilah nak kejar dateline kerja semua. Everyweek sentiasa ada assignment dan memang sangat mencabar. Biasa kalau ada pun, minggu akan datang kena submit, but now everyweek u. Memang jadual kerja yang nak submit sepanjang hari dalam seminggu tu. Dari Isnin hingga Khamis, setiap kerja berlainan wajib disiapkan. I dah buat yang termampu, so berserahlah dengan apa hasilnya.=)

Ok, hurmm. Nak cerita apa lagi yer. Otak pun dah jem, blog pun dah bersawang dengan hebatnya. But, syukur masih ada kunjungan yang tak putus-putus dari korang. Ada yang add fb, dan macam-macam soalan yang ditanya. Salah satunya, akak jual kek kat mana? Awak ada buka kedai ni ke? Kedai apa? tettttttttttt..biarlah i dan reader i jer yang tahu. 

Ni cerita lain lak, i ni jenis huru-hara sikit. Jenis yang tak tetap pendirian. Sekali nak buat ini, sekali nak buat itu. Last-last naluri pertama jugak yang menang. Bila fikir balik, nyesal awal-awal lagi tak buat sehabis baik. Actually  ni pasal cari supervisor tesis. Dari sem lepas lagi dalam hati dah tetapkan nak buat bahagian transport, dan awal-awal jumpa lecturer pun memang cari lecturer transport. Tapi biasalah pertama kali jumpa takkan la approve lagi tajuk tu. Ada la penambahbaikan yang kena buat.

Dalam pada tu, i cuba beralih angin ke tourism. Jumpa jugak dah lecturer tourism, dan memang dah dapat idea nak buat. Sekali nak gi buat appointment semula, sampai ke minggu-minggu depan lecturer tu tak ada kat uni. So, tukar angin balik ke transport semula. Dua hari bersengkang mata cuba buat yang termampu, esoknya cepat-cepat pergi jumpa. Alhamdulillah, tajuk tu dah approve by lecturer dan dia suruh i buat cepat-cepat dan guna manual tesis terus. But, banyak lah jugak yang kena baiki. Nanti ada presentation tuk defend our research proposal, takutnya nak sampai ke stage tu. Harap aku mampu. Kalau orang lain boleh buat, kenapa tidak aku? Moga semuanya dipermudahkan.

Ada kelas kejap lagi pukul 9. Kelas Dr N tapi dia tak ada, kena operate. Makanya kelas i nanti dekat library. Ada orang library nak tunjuk pasal search info guna PSZ Portal. 

Miss my angels~

3 comments:

  1. amboii..bznya errah..lepas ni jrg la terserempak dgn errah..sedihnyerr..!

    rindu errah.. :)

    ReplyDelete
  2. gud luck untuk presentation tu ye :)

    ReplyDelete

Thanks for Comment