Saturday, March 12, 2016

My 1st Smartphone~Samsung Galaxy S Advance

Assalamualaikum

Kenangan sangat handphone ni...terlalu sayang sebab hp ni lah kawan rapat yang aku ada masa tu...yang sentiasa menemani hari-hari ku.terlalu banyak suka dan duka yang aku ada bersamanya..segalanya tersimpan dalam ni..dia pergi di saat aku belum bersedia...di saat terlalu banyak benda yang aku bergantung padanya..tapi dah itu takdirnya tetap aku kena terima..mesej..gambar..maklumat2 penting semua disimpan dalam ni...tak pernah terfikir untuk backup kat mana2...susah susah sangat bilamana dia tiba2 rosak di saat aku bertungkus lumus menyiapkan tugasan penting...walaubagaimanapun ia dah berlalu dan semua tu adalah satu memori dan kenangan yang takkan pernah dilupakan..perginya dia juga sama waktu ulangtahun tuannya...dia yang pertama banyak mengajar...berusaha untuk mendapatkannya kembali malangnya dah tak boleh diubati lagi..rosak serosaknya...malah yang dah hilang pun takkan mungkin dapat kembali...mengalah dan kini cahayamata kedua lahir setelah hampir 2 bulan lebih pemergianmu...but i always love u n miss u...💞💞💞💞💞

No comments:

Post a Comment

Thanks for Comment