Thursday, June 14, 2012

22 Fakta Tentang KENTUT

Assalamualaikum..

Tak senonoh betul cik Errah Najwa ni kan..Tengahari duk bercerita pasal kentut..huahuhua..Tapi tahukah anda, kalau anda tak kentut maknanya anda tak normal..Pernah ke anda mempunyai kemusykilan tentang kentut ni...hahaha..buat-buat tak tahu plak kan..

Ok, di sini i nak share la beberapa ilmu sains tentang KENTUT ni..
I dapat ni from facebook MedikTV.Boleh like kalau nak tahu banyak lagi info pasal sains kesihatan ni..Sangat-sangatlah berguna untuk kehidupan seharian kita.

Begitu banyak dia punya persoalan kan...Itu baru bab KENTUT..kalau bab lain ahaiii lagi lah tak terjawab nyer dak.Apa pun bersyukurlah kita kerana masih dapat kentut..seksa tau orang yang tak dapat kentut ni...:p

Thanks for reading my entry

13 comments:

  1. banyaknya info pasal kentut ni..hehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..cam lawak pun ada kan bila baca...

      Delete
  2. Perghh...jelas sungguh pasal kentut ni. tergelak bila baca adakah kentut berwarna..hihihi.. bygkan kentut berwarna..maka tentu ada tempat khas untuk lepaskan kentut..hihih.

    nur pernah tak kentut seharian, kesannya, perut mmg rasa xselesa sepanjang hari..bila membabitkan perut, badan mula jadi sebu dan serta merta rasa tak sihat..

    pentingnya kentut ni kan... kalau tak kentut kesannya boleh memudaratkan..hhuhuhuhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..betul cik nur...seksa org xdpt nak kentut ni..:)

      Delete
  3. kentut basi mcm mana?agagagaga~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...ni sapa ni mai tanya kentut basi..

      Delete
  4. nice info bab kentut . hehe . dapat jugak ilmu tentang kentut :p

    cik mun blogger

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...kentut pon bukan calang-calang...:)

      Delete
  5. lawak betul...paling kelakar boleh pulak tanya kentut ada warna atau tak??? hahahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..agak-agak kalau kentut berwarna,warna apa yg paling sesuai...hehehe

      Delete
  6. wah,baru tawu info2 ni semua.thanks for sharing!jemput singgah ke blog fira:)

    ReplyDelete
  7. kentut menyegarkan jiwa..tul x??

    ReplyDelete
  8. thanks info..baru tau pasal kentut nie. hehe

    ReplyDelete

Thanks for Comment