Thursday, December 29, 2011

Filem Ombak Rindu dah boleh di Download...

Assalamualaikum...

Bila berada di kampung tapi tidak dapat keluar, laptop lah peneman aku...Tapi kalau ada laptop tapi tak ada internet tak guna jugak kan..So, nasib baik both of it aku ada...Jadi, tak adalah macam orang kebulur tidak dapat tengok filem-filem terbaru kan..Dan filem Ombak Rindu adalah salah satu filem yang aku sangat-sangat nantikan...

Agaknya dah sebulan dah kan sebab filem ini keluar panggung ,1 disember  lepas dan sekarang baru boleh download di mana-mana yang berkaitan...Even dah baca novel, maybe garapan ceritanya dah jadi lain kan..Ramai cakap cerita dalam novel lagi best dari tengok filem..Aku tak boleh bagi pendapat lagi sebabnya aku sendiri tak tengok lagi cerita ini.. Download still in progress..Maybe malam-malam ini kot baru tengok coz sekarang banyak lagi kerja yang perlu aku bereskan..
Heuwheuw...

Dan ini adalah linknya, tempat sama yang aku download..
Download Ombak Rindu di sini

Selamat mendownload dengan sabar dan menonton dengan riang...
Papai~

No comments:

Post a Comment

Thanks for Comment