Wednesday, August 1, 2012

Menu Berbuka Puasa 10 Ramadhan

Assalamualaikum

Sampai juga akhirnya rancangan duduk rumah cari makan i ni pada hari ke-10 di bulan Ramadhan yang mulia ini. hikhik. Tak ada idea ni, bulan pose ni otak jadi tepu sikit, dah la duduk rumah je kan berjalan pun tak ke mana sangat. So, hanya juadah ringkas ni sajalah idea i untuk berkongsi dengan korang semua.Please jangan jemu-jemu yer.=)
 Air Laici lagi. Nyaman dan segar.
 Kuih Kacang.
 Kuih Lompat Tikam.Kuih Paling Gengster
 Ikan Celup Tepung Warisan
 Lauk utama ialah Sayur Kulit Buah Sto Masak Lemak Putih. Nyum nyum nyum. Resepi tradisional.
 Paprik Ayam dan Sotong
 Belacan tak cun. Beli di BARAM. Rasa yang sungguh tidak menyengat.
 Rojak Ayam untuk i. 
Tembikai Kuning pulak. Puas da asyik tengok warna merah jer kan.hehe

Kalau suka,boleh singgah lagi.:p
Thanks for reading this entry...!

13 comments:

  1. agar-agar nampak macam sedap je..

    ReplyDelete
  2. wahhh meriah
    sibb baik dah berbuka
    agar2 tuu sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..meriah ke..nasib dah berbuka kan..agar2 tu mmg sedapppp

      Delete
  3. sedapnya makan... nasib baik dah kenyang

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..biasa2 jer..nsb da kenyang kan

      Delete
  4. Boleh tahan pembuka appetite untuk berbuka pun ada. :-)

    ReplyDelete
  5. kihkihkih..lawak lah errah ni..
    belacan pun ada yg cun ke tidak ye..kihkihkih

    ReplyDelete
  6. 448
    postingan bagus,
    hidangan yg lezat, untuk berbuka dan saur puasa oke
    saya suka dan follow 448
    pleas follow back, ditunggu yah,

    ReplyDelete
  7. adesss,,shedapnyer..lapor lak.. -_-'

    ReplyDelete
  8. hahaha..suke kue paling gengter tu dgn rojak ayam..hehehe..utk hari yg seterusye..bila nak update..t gtaw ea..hehehe

    ReplyDelete
  9. banyaknya makanan sedap2~~~ hehe

    ReplyDelete

Thanks for Comment