Saturday, January 19, 2013

Klinik Dermatologi Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan

Assalamualaikum

Pagi Jumaat semalam i dengan Najwa pi teman abah ada appointment dekat hospital. Pergi 3 beranak jer mama dan Mubin tak ikut. Sepanjang perjalanan hujan lebat giler, kalau lalu dekat Gebeng tu toksah cakaplah orang dah tak kenal mana satu kereta mana satu lumpur. hahaha, dasyat penangan kawasan industri situ, habis kereta kena tanah kotor.
9 am temujanji nye. But biasalah pukul 9 lebih baru bertolak dari Kemaman. Tambah lagi hujan sampai Bandar Kuantan dekat pukul 11 jugaklah.
Selamat datang. Suasana di meja kaunter.
Pintu masuk
Aku dengan Najwa lapar jadi aku pergi breakfast dulu kat kantin hospital. 
Beli Nasi Lemak dan Milo ais. Aku beli 1 jer share dengan Najwa sebab nanti lepas sudah jumpa doktor mesti pergi makan kan kan. 
Dia ni tak nak mula-mula, last-last aku beli dia makan dulu. Kakak harus beralah.hikhik
Sudah makan aku pergi masuk dalam hospital eh dah siap lah just tunggu untuk ambil ubat jer. Pergi lambat maka patient pun kurang jadi cepat tak payah nak menunggu lama.
Demookss.. Kendian kuar dari hospital cari tempat makan. Tapi hujan lebat semua tergendala. Before balik, singgah Kuantan Parade kejap. Tengok tempat makan dalam tu pun macam tak best, so terus balik Kemaman. Hujan-hujan ni nak berjalan pun tak best. Lunch pun dekat Restoran Farhan dekat bandar Kemaman je. Balik-balik tempat sendiri jugak best tempat makan. hahak.

No comments:

Post a Comment

Thanks for Comment