Tuesday, April 10, 2012

Seminggu Menyepi Kini Bersiaran Kembali

Assalamualaikum..

Hye semua...Apa khabar lah korang yer...Dah lama sangat rasanya tak menulis blog ni terasa macam tak reti nak bermuqaddimah...hehe..Ada yang rindu i tak...??? ada tak...ada tak..???hope ada lah kan...ekeke...=)

Ok, i'm not busy actually but now setelah beberapa hari di rumah due the semester break..i mean mid-sem...masa i banyak dihabiskan untuk melayan kerenah bebudak dan juga biasalah kalau dah balik, i akan menjadi suri rumah tangga sepenuh masa...yea. i buat itu, i buat ini...i am super'amah'....sila lah percaya sebab ini cerita adalah benar melainkan yang benar-benar belaka...:)

Tak nak cakap banyak..entry kali ni just nak ambil mood setelah rehat banyak...Harap lepas ni mood rajin datang dengan pantasnya bak halilintar...Doakan...kalau tidak update buat masa sekarang, itu maknanya i busy dengan tv, dengan kerja rumah, dengan perkebunan i dan juga dengan bebudak la tuh...Owh..next week lak i ada berderet test...berderau darah rasa nak duduk dalam dewan ambik test...
Doakan i yer agar dapat jawab dengan tenang...=)

Sebab tak buka blog i rasa i dah banyak sangat ketinggalan cerita-cerita korang semua...Memang banyak la..Mungkin hari ni i nak blogwalking puas-puas dulu ..Rindu sama korang..!!! Nantikan terjahan from Errah Najwa yer...
Jom ikut i jalan-jalan...jalan-jalan ke rumah korang lah...hehe...
The picture was taken along the pedestrian road near One Fullerton in Singapore...Cantik kan dia punya pemandangan...It's a small city physically but Singapore is an economic giant...How i am amazed with their country...Sangat cantik dan sangat bersih...!!!

Kan dah masuk cerita Singapore sekali....Ya Ampun..Ok lah, i nak pergi jalan-jalan dah ni..Jaga-jaga...

Lots of LOVE...
Errah Najwa a.k.a Bos

2 comments:

  1. aah lahh eirah ..lama x jenggah sini
    sihat dik ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah sihat kak..lama la sbb blog xberupdate..hehe

      Delete

Thanks for Comment