Wednesday, January 2, 2013

Emo

Assalamualaikum

Tak ada mood sebenarnya. Lebih-lebih nak study benda fakta petang-petang macamni. Lagi-lagi hati aku tengah berkecamuk sebab aku ni kurang pandai. Huh, aku main bedal je exam tadi. Kenapala aku boleh silap formula. Hmm, nasi dah jadi bubur. Malas nak fikir. Apa jadi,jadilah. 
Aku ni jenis cepat sentap. Kenkadang aku boleh tahan dalam hati, kenkadang time tu jugak aku tak boleh tahan. Situ-situ pun aku boleh nangis. Tak padan dengan besar kan. Ini salah satu kejadian sentap sebab adik aku main gurau-gurau dengan aku time aku takde mood . Jangan tanya apa jadi, sebab semua yang terjadi bukan dalam kawalan aku. Dari ceria sesaat kendian aku jadi moody. Keadaan ini selalu terjadi, camana eh nak kawal. Aku pun tak faham diri aku. Cepat sangat berubah keadaan.

4 comments:

  1. hehe biase la tuu.. xpe2 take time :)

    ReplyDelete
  2. sabo ye errah..
    nur faham kalau kita moody..tetiba de yg kaco.
    bengang oooo!

    ReplyDelete
  3. awak kena belajar bersabar... bersabar dan redha dengan ketentuanNya.. InshaaAllah awak akan dapat kawal diri awak sikit demi sikit.. percayalah..

    ReplyDelete

Thanks for Comment