Thursday, August 23, 2012

Tapai Pulut Pencuci Mulut Wajib Syawal

Assalamualaikum
Kitorang panggil taper jer tapi nama standart tapai pulut la. Bagi yang kenal tapai pulut ni sure dengar nama je pon dah meleleh air liur kan. Serupa dengan i jugak, setahun 2 kali je dapat ketemu, time Raya Aidilfitri dan Raya Aidiladha. Hari-hari biasa memang payah orang nak buat. Korang suka makan tapai pulut ni tak?

6 comments:

  1. kalau sejuk sejuk, sedapnya..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah memang makan sejuk2 pun..mmg sedap sgt..pastu nk lgi sedap leh tambah aiskrim..yummy

      Delete
  2. klu kat kg.. suka cicah ngan serunding..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pelik tu makan ngan serunding..hehe

      Delete
  3. haa..betul..mmg air liur tgh merembes2 untuk keluar ni.. terliurr..!

    ReplyDelete

Thanks for Comment