Tuesday, July 31, 2012

Agar-Agar Buih Berkuah VS Puding Karamel

Assalamualaikum

Ingat lagi entry INI ?Mesti lupa kan.Ok, hari tu mama i cakap nak buat karamel dan i lak nak agar-agar buih berkuah jadi PILIHAN I DAH MENANG. Tapi semalam baru sempat buat, hari lain sebab dah beli banyak kuih muih nanti kalau buat sangat membazir la.

Agar-Agar Buih Berkuah dengan Nata de Coco. Buat dua perisa iaitu perisa bandung dan pewarna hijau(lupa plak perasa apa). Makan sejuk-sejuk memang sedap. Buat 2 bekas semalam hari ni tinggal lagi tak sampai suku pun. Memang sedap. Resepinya nanti i share yer.

Nak pergi Bazar Ramadhan Chukai ni, Najwa mengidam Nasi Ayam gara-gara tengok entry Nasi Ayam i tadi. Terpaksa beli dulu, maybe esok mama i buat Nasi Ayam..=)

Thanks for reading this entry..!

8 comments:

  1. Replies
    1. nyum nyum..memang sedap..berkai-kali angkut dari freeze=)

      Delete
  2. sedapnya agar2 buih.. dah lama xmkn :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. errah pon da lama sbb tu tringin sgt nak makan..

      Delete
  3. perghh..mmg sedap mkn sejuk2 kan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah nur..kene makan sejuk2 lau panas2 xsedap

      Delete

Thanks for Comment