Saturday, February 25, 2012

Baucar Buku 1 Malaysia dah dapat...!!!!..Let's Go Shopping

Assalamualaikum...

Hello hello..Lambat sikit i bersiaran hari ni...maklumlah time weekend, bangun pun maunya lambat...haha..eh, idokk ler, i pagi-pagi lagi dah bangun, kemas-kemas bilik sikit, hembus habuk-habuk sampai licin, angkut bakul baju pergi washing machine...tunggu 1 jam baru siapppp...nampak tak rajinnya lahai...pakai washing machine tu kira rajin la, rajin menggunakan teknologi yang ada..ye tak???

Ok, sekarang i ada dekat library lagi..bersama-sama Farihah dan Kak Na...sambil-sambil cari bahan sambil-sambil update belog...tapi nampak gayanya peratusan blog lagi tinggi menggunung...apa yang dicari belum jumpa sebab tu merewang jauh ke blogspot...duduk termenung sebentar kerana sepatutnya i ke library fakulti coz apa yang hendak dicari banyak di sana...tapi ini hari weekend, mana nak buka...!!!!

So, i nak war-warkan di sini yang i dah dapat baucar buku 1 Malaysia...kebanyakan student ramai dah yang dapat kan, jadi jangan lah anggap cerita i ni cerita basi..Masih fresh lagi ok coz i baru dapat Hari Selasa ...
Jeng jeng jeng...Duta Baucar Buku 1 Malaysia...***mata ke atas, tangan ke dada
Ada yang pernah tanya i, i ni student mana..so, di sini dengan bangganya nak bagitahu i merupakan student UTM rimbun bernaung...
Baucar bernilai RM200 dengan 4 keping baucar yang setiap satunya bernilai RM50...
Can u see my name??? boleh bayang tak betapa panjangnya nama i tu...tu belum nama abah lagi..!!!
Baucar ni sah sebulan lagi...Tak sabar nak habiskan di Pesta Buku UTM minggu depan
Jom shopping buku...=)

Serius i bukan orang yang suka menghabiskan duit ke arah buku-buku serta bahan bacaan berilimiah sebab i bukan ulat buku...tapi bila dah dapat baucar free ni, i seharusnya bijak memilih bahan bacaan yang bermanfaat dan boleh digunakan pada masa akan datang juga..

Nak tahu apa yang i beli..???
Stay tuned to next entry...

***sejuknya duk dalam air-cond ni....

10 comments:

Thanks for Comment