Saturday, February 11, 2012

SEGMEN CIKMUN : FIRST POST AKU IN BLOGGING ?

Assalamualaikum...




                                                                  LINK : CIK MUN BLOGGER


Syarat - syarat 

1 . buat satu entry psal segmen nie yang bertajuk " SEGMEN CIKMUN : FIRST POST AKU IN BLOGGING "(done)
2 . follow blog mun . WAJIB ! sebab mun akan ke blog korang balik and akan terus follow blog korang . suka tak ? hehe (done)
3 . LIKE fan page mun .  CikMunBlogger WAJIB ! sebab mun akan share first post korang dengan orang lain . boleh menambahkan follower tok korang jugakkan ? ^_^ (done)
4 . LINKKAN banner mun tu dekat post nie . :) (done)
5 . dekat entry korang , korang kena letak link first post korang tu . mun nak baca ! :D (done)
6 . disebabkan sudah lama meninggalkan post yang first tu , korang cerita ape perasaan korang bila baca post tu balik ? HEHE . (done)
7 . korang kena jugak tag kan segmen dekat 2 orang atau lebih . mun ta kisah ! :) (done)
8 . korang hantar link url post segmen nie yang korang buat dekat tempat komen bawah nie ..
9 . segmen ini tidak mengira jantina . semua jantina boleh join ! :D



TITLE: yes~akhirnya.....

Friday, April 29, 2011

Salam...
halo..halo...eewahh2..yeay..!!!
aku dah ader blog....aku da ader BLOG skrg (tgh jerit2 ni dlm bilik)...:-)))))))))))
nampak sangat menipu kan..haha
..ok, kenapa aku excited sgt nih..cube teka sebab apa..??.cuba teka....
jeng jeng jeng......

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..


hihi...sbbnya ari ni aku buat blog.....:) sgt2 hepi ok coz b4 dis aku asyik bace blog org jer..n now, today 29 April 2011 , i create my own blog...of cos la blog nih aku nak story apa saja yang berlaku dekat diri aku, family,kawan2 n sekeliling aku kan...apa aku buat n sumer la..

actually, aku dah ada blog sebelum ni, but blog 2 merupakan blog antara pensyarah n studentnyer...n aku da delete da blog 2...ehh2..jgn slh fhm k..nt org ingt aku scandal ke hape dgn lecturer kn...hihi..sbenarnya blog 2 blog akademik...haha..malu la aku nk go on dgn blog 2 sbb ntah hape2 je aku duk ngarut ttg assignment yg lecturer aku bg tuh...

and now,this is My Officially BLOG...

why blog title ni

Bling~Bling Itu Are-Ku...
bos la tuh....

meh aku nak cter skit...
hohoho......

cternye cam ni...

aku sebenar-benarnya sgt2 la obses dgn apa2 saje yang bling~bling itu....mulanya aku xperasan pon sbb biaselah kan sifat perempuan suke something yang cantik..berkilau2 2 kan...
n then pada suatu hri 2..kwan aku tegur..

kwn aku : eh bos, ko mmg suker bnda2 yang bling2 ek..???
aku pon tnye dia balik, knp weh?
kwn aku: yerlah, sbb aku tgok sumer brg2 ko nih msti nak ader bling2 nih...

dr c2 aku terfikir, ye x ye jgk pe yg dia kata..mmg kbyakan brg aku ni xsah la lau xde bling2 sumer 2...dr ke beg, baju, tudung, kasut, brg2 hiasan n byk lg lah..sumer nk kilat2 kan...
n begitulah terhasilnya title blog nih...
sbb aku nk ianya melekat d jiwa ak smpai la bler2...
n org pon akan ingt aku sbb da bling2 ni...hu3

n knp " bos la tuh "...
sbb bos itu 'Aku'

faham x..faham x..???<----ulang sbyak 1000x pasti korang fham...haha ok, dah byak aku melalut nih..kang xhbs2 aku duk naip ni..

see see, aku dengan tudung yg bling~bling iteeewwww..(jgn tgok prot k)..hehe..

k,sampai cni sahaja
last but not least,yang baik itu datang dari Allah,n yang buruk itu datang dari errah sendiri...:-)

Bye~

p/s:saya budak baru belajar,kalau ada silap tolong tegur k...hihi

***lawak jugak bila tengok first post ni..but ini kira blog kedua i..yang first adalah blog akademik...segala assignment kena buat dalam tu..bukan semua lah, just yang perlu memberikan pendapat yang related dengan course study i..
***dulu nama blog i ialah Bling~Bling Itu Are-Ku...i tukar balik masa bulan Disember 2011 ketika i aktif semula berblogging..now dah jadi nama  Errah Najwa..

I tag, 


Sudi-sudilah melawat i di blog yang tidak sebarapa ni..
Peace(^-^)

5 comments:

  1. thanks join segmen mun . pastikan kawan kawan yang awak tag tu tahu yea ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik mun,lupa lak..i xbgtau pon kwn2 yg ditag 2..thanks cikmun for remind me..eheh

      Delete
  2. thanx tag~~~

    kalau ada kesempatan, insya'Allah saya join ye :)

    ReplyDelete
  3. thanx tag... on the way join..hik4..

    ReplyDelete
  4. thanks tag zaza..menarik juga segmen ni =)

    ReplyDelete

Thanks for Comment