Wednesday, February 29, 2012

Untukmu Kawan : Terima Kasih untuk Setiap Waktu yang Diberikan...

Assalamualaikum

Beberapa hari ini i beremosi sikit..Yelah, sebab dalam beberapa hari ini jugak i spend time bersama kawan-kawan yang sangat-sangat i rindukan selama ini...Tak tahu nak gambarkan perasaan itu macammana, kerana di saat i menaip entry ini pun, air mata i turut mengalir laju...Susahnya menjadi insan yang senang tersentuh jiwa ni..
google image

Ya Allah, di saat mereka memeluk dan menciumku, i memang sangat-sangat terharu...Mereka menangis untuk orang seperti i...Sepertimana mereka turut memelukku dengan erat, sedetik itu jugak i memang tidak dapat menahan apa yang terbuku di hati ni..Sumpah, i sangat merindui masa lalu...sangat merindukan jalinan persahabatan yang dulu...

Kini, i ingin kembali menjadi diri yang dulu...Seorang yang sangat ceria, seorang yang sangat peramah, seorang yang boleh dikatakan suka melawak, seorang yang kelam kabut yang sering membuatkan rakan-rakan tertawa..Sememangnya apa yang diperolehi sekarang ini telah mangajar untuk diri i menghargai setiap perkara...Mengajar untuk menghargai kesempatan yang ada..I tak akan mudah lemah lagi, itu yang i harapkan sangat buat detik waktu ini juga seterusnya...

Terima kasih kawan kerana tanpa anda semua i tak akan menjadi setabah ini untuk mengharungi ranjau kehidupan ...Anda semua adalah penyokong terhebat selepas family i...Tiada kata yang boleh i ungkapkan melainkan terima kasih kerana tak henti-henti menyokong...I tak sangka anda semua akan melayan i sebegitu baik..Anda semua buat i merasa diri ini sangat berharga berada dalam kalangan kalian...

TERIMA KASIH...
INSYAALLAH KALI INI ADALAH KENANGAN TERAKHIR KITA SEMUA...
Semoga memori dan kenangan kali ini akan tersemat di hati dan sanubari masing-masing....

I LOVE U ALL....FRIENDSHIP NEVER ENDS

8 comments:

  1. sedihnya bila baca entry Errah.. tiba2 Cik Nur rindukan kwn2 cik nur.. bila dah kwn2 dh berumah tgga, nk kumpul mcm dulu mmg susah...tmbh lak diorg jauh2...

    bila ingt2 balik, mmg rindu sgt2..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. don't be sad...jadilah wanita yang bahagia=)

      Delete
  2. dah lama saya x macam tu dengan kawan2 saya~

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti ada masa bolehlah jumpa2..tnpa kawan hidup rasa tak bermakna kan

      Delete
  3. sahabat sejati selamanya di hati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah...sentiasa ada di hati

      Delete
  4. akk seronok bila teringat masa bersama2 dgn teman2 dulu..
    namun sekarang semuanya dah berubah..hurmm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg saat indah bila bersama rakan-rakan...

      Delete

Thanks for Comment