Friday, January 6, 2012

Contest Blog Paling CUN

Assalamualaikum

 Kalau nak join boleh click Contest Blog Paling Cun ini yer..

Malam ini tak tahu kenapa aku rasa nak join contest  bagai ni..Contest ini pun merupakan contest pertama yang aku join. Saja try ngetest...Padahal blog aku ni xder lah cun pun kan, comel itu mungkin lah...Hihi

Dari blog yang tak berapa nak cun ni tiba-tiba  nanti berubah jadi cun siapa tahu kan..Mana tahu kot-kot ada rezeki nanti boleh lah  dapat software yang boleh mencunkan lagi blog ni..teehee..Opps..itu kalau bertuah lah kan..Doakan saya bertuah cepatttt..!!!


Ini antara hadiah-hadiah yang ditawarkan...Agak lumayan juga ya sebab ada fulus ya fulus...


PEMENANG PERTAMA 

akan memenangi wang tunai berjumlah RM70.00 bersama Software blog template maker dan juga Html 
WEB editor

PEMENANG KEDUA

akan memenangi wang tunai berjumlah RM50.00 dan juga Software Blogger Template Maker.


PEMENANG KETIGA

akan memenangi wang tunai berjumlah RM30.00

Due date nya pula adalah  pada 15 JANUARY 2012
Jadi, masih sempat lagi kalau nak join..


Saya nak tag

No comments:

Post a Comment

Thanks for Comment