Wednesday, January 11, 2012

She's Getting Married

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..

My sahabat dunia akhirat dah pun selamat diijab kabulkan dengan seorang lelaki yang aku fikir 'Jodoh dari ALLAH' ..Ya, sememangnya jodoh pertemuan itu datang dari Allah, DIA yang tentukan segalanya..

Anis merupakan sahabat yang juga merangkap sepupuku..Kami hanya berbeza umur 2 tahun.. 

Tak pernah dia pose macam ni..Once in her lifetime..She's ustazah actually.

Manis senyumanmu..Seri pengantin..Tak mekap pun..Just pakai bedak padat dan lipstik sahaja..

Perasan tak kenapa cadar warna merah tapi tirai belakang  warna hijau putih..Sebabnya aku tak datang time dia kahwin..Aku datang  beberapa hari selepas dia kahwin ..

 Photoshoot  di kebun serai.

 Photoshoot lagi dekat "garden" kampung..

  Anis with her beloved ayah and mak..

 Random  :-)

Aku doakan agar dirimu sentiasa berada dalam lindungan-Nya, sentiasa ber bahagia di samping suami tercinta serta berkekalan hingga ke anak cucu...

***dia punya hantaran aku yang buat, simple sahaja coz dia punya bajet tak banyak..
but ikhlas itu penting..I request to do her hantaran as a wedding gifts from me to her..

***Gambar dengan her hubby tiada sebab time pergi rumah dia hubby nya keluar

No comments:

Post a Comment

Thanks for Comment