Saturday, January 14, 2012

Gedik Santai Wawa dan Nana...

 Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Hye and welcome to my blog to everyone who read my post...and also to my new folllower, no words that can i say, only berbanyak-banyak terima kasih kerana sudi mengikuti blogku yang tak seberapa ini dan diharapnya agar melalui blog juga, kita semua dapat menjalinkan hubungan silaturrahim tak kira di dunia maya ini or boleh dipanjangkan ke dunia realiti..Hopefully...InsyaALLAH..Sentiasa-sentiasalah menjenguk kat my blog k...

Well, before ni aku ada cerita nak share beberapa picture untuk diabadikan di dalam blog ni..Tapi, bila dah transfer semua picture2 ni, baru aku perasan aku punya gambar tak ada satu pun..semuanya gambar bebudak dua orang ni...Yelah, aku sekarang dah tak suka nak ambil gambar..entah kenapa mood nak ambil gambar sendiri tu takde dah...Kalau dulu akulah orang pertama yang pantang nampak kamera..cepat-cepat senyum nak suruh orang snap...Sampaikan gambar dalam  laptop dan external pun tak cukup space..

Tak kisahlah, janji aku dapat mencoretkan kisah persahabatan mereka ni..Nanti dah besar pasti rindu nak tatap kisah-kisah lama...

 Wawa dan Nana..

 Bukan sekadar kawan , malah boleh jadi lawan juga..Biasalah bila dah ramai-ramai, pasti ada yang tak sefahaman..

Sama tahun..sama kelas...sama perangai dan .................sama nebeng (ok, yang ni aku sendiri tak tahu maksud apa, tapi kalau gaduh-gaduh je mesti dorang sebut perkataan ni)
 Candid

Pose manja gitu

 Gaya tongkat dagu

 Gaya tongkat dagu kuasa dua

  Ini gaya bajet cun

 Gaya senyum semewek

 Pose manja semewek


 Mata ultraman..wink..wink

 Oh my adik

Dah macam kat kebun sayur lak nampak

Selipar buruk pon boleyyy

 Berlari berkejaran..Lupakan Segala Duka...................

 Gaya kepala teleng memang dah jadi tabiat

 Dua orang yang tak dapat dipisahkan..Nak pergi mana-mana, ada aja yang nak mengikut..

 Saya gedik ...dan saya santai...

Gembira sangat tengok mereka-mereka ni bebas bersuka ria, bebas bergembira..Zaman kanak-kanak ni memang zaman yang sangat best orang kata sebabnya tak perlu nak fikir apa-apa..perah otak belajar dekat sekolah je.. nak apa-apa pun senang je dapat.. masalah pun tak banyak, kadang-kadang tak tahu pun apa masalah itu kan...Yang mereka tahu apa yang perlu mereka buat, itu sahajalah yang mereka buat..Alangkah indahnya bila kita dapat kembali ke zaman kanak-kanak..Tapi sekarang aku dah banyak lost memory time kecil-kecil dulu..Ingat tak ingat je, memang tak detail sangat kalau ingatnya...Some part yang memang aku ingat memang ada valuenya sendiri..itulah sahaja kenangan yang aku bawa sampai sekarang..
Bila kita dah besar dah dewasa kita selalu mengimpikan untuk kembali muda..termasuklah aku..Tapi itulah dunia, masa takkan dapat berputar kembali...Oleh itu, kita haruslah berubah demi kehidupan yang lebih baik lagi...

Kenangan itu tidak dapat dibeli
So
Keep the memory always..always and forever..
:)

1 comment:

  1. ok, blog anda telah di masukkan ke bloglist cayob.com...harap awak pun macm tu juga

    ReplyDelete

Thanks for Comment