Thursday, January 19, 2012

Kami VS Kek

Assalamualaikum

 Menggiurkan tak???

Cuaca panas-panas macam hari ni makan fruit tartlet ni memang buat tekak rasa sejuk dan nyaman je..tapi, kena lah letak dalam freeze dulu lah..baru sedap makan time sejuk .so yummy..

 2 orang bebudak yang rakus 

 kakak bebudak nak interframe jugak

 chocolate cupcake...dapat free sebab i adalah x-staff kat cake shop ni..

 ini i order ..kalau nak banyak-banyak camni memang harus kena order dulu sebab dekat kedai just jual dalam pek..dan dalam pek itu ada 6 biji je...tak cukup kalau nak beli sikit-sikit...sorang-sorang pelahap..!!!

tengok riak muka nana dan wawa yang dah tak sabar nak makan 

 chocolate moist and black forest cake...marvelous..

 I tak suka sangat kek yang terlalu banyak coklat , tapi dah adik i yang sorang itu nak sangat, kakaknya haruslah turutkan...

 ready to eat..

 saja letak gambar ni lagi...my feveret forever ni..rasa kastardnya sangat lembut, dia punya sarang tart pon lembut dan tak garing sangat...siapa yang suka garing boleh request time order tu..

 gurlpppp....

jemput makan meh..ada lagi ni..hehe=)

Tiap-tiap hujung tahun dan awal tahun area-area rumah i ni memang akan dihujani dengan kek-kek je..nak-nak lagi family i..tak ada seorang pun yang lahir awal tahun semua akhir-akhir..mama dan wawa bulan 8, abah bulan 11 dan i dengan mubin bulan 12...bulan 11 dan 12 tu memang kering la poket sebab kena beli kek dan haruslah ada makan-makan kan... next week pulak, birthday arissa yang ke 2 tahun (dah besar dah budak ni)...jadi, makan -makan lagi...heee...bila mau slim ni....!!!

****nak beli apa yer tuk besday arissa...baju-baju dah selalu bagi...
grrrr...no idea lah...

3 comments:

Thanks for Comment