Thursday, September 6, 2012

Ayam Bakar Percik, Puding Roti Kastard Kurma, dan Kuih Cara Manis

Assalamualaikum

Salam 19 Syawal. I ingat nak update berderet jer juadah-juadah ni semua tapi i bosan betul bila nak tengok balik gambar-gambar ni. Kalau i bosan korang lagilah bosan kan. Tapi i tahu ada jer yang baca kan. I segan sangat kalau ada orang cakap dia baca blog i terutama kawan-kawan bukan dari kawan blogger. Kawan yang tak ada blog la. Malu kejap duaplohsaat. Hehe, segan tau.
 Ayam Bakar Percik. Hidangan juadah 26 Ramadhan.
 Ikan Panggang Kunyit Manis
 Kuih Onde-onde (Buah Melaka), Kuih Pulut Seri Muka dan Kuih Cara Manis
 Sup Tulang
 Puding Roti Kastard Kurma
Air Sunquick Oren

Yeay. Update jugak 26 Ramadhan ni. Lambatnya i kan. Oklah tu dari i simpan gambar ni buat pekasam ada jugak keluar di blog ni. Simpan sebagai kenangan. Ye tak.?

4 comments:

  1. fuh fuh .. mlm2 tgkj pic macam
    teruja tul lah huhu
    nak2 sop tuu
    dah lah sini ujan dik huhuhu

    ReplyDelete
  2. Salam sejahtera. Saya Awie Omar dari awieomar.blogspot. Dah lama follow sini. Dengan ikhlas hati nak menjemput anda untuk sertai game top "BLOGGER" musim 3. Segala yang berkaitan pasal game untuk musim 1 & 2 boleh tinjau kat blog. Senang je caranya nak sertai game ni. Tak perlu buat apa apa entri. Hanya follow blog "Awie Omar" dan komen di mana mana entri dengan menyatakan "SAYA SANGAT MAHU SERTAI BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE". Harap sudi la menyertainya. Ganjaran pasti ada untuk pemenang :)

    ReplyDelete
  3. sedapnya ayam percik dan sup tulung tu...
    nur mmg hantu sup tulang..!

    ReplyDelete

Thanks for Comment