Monday, September 3, 2012

Hantaran Sirih Junjung Pertunangan Azizi dan Ain

Assalamualaikum
Hantaran Sirih Junjung Tema Merah, Krim, Putih dan Hijau

Mula berjinak menunjukkan bakat yang tak berapa nak ada. Biasa-biasa je i buat sebab barang semua guna yang recycle. So, kalau tambah pun benda yang dah ada di rumah i. Ini bahagian atas, bahagian bawah i lupa nak snap. Nanti i tunjuk picture full ya.

9 comments:

  1. Replies
    1. hehe..biasa2 je ni semua org leh buat..:)

      Delete
  2. bestnya pandai buat hantaran..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gunakan bakat yang ada..baru tau rupanya boleh jugak buat mcm orang lain..yg penting kene cuba dulu..jgn kata tak boleh..

      Delete
  3. cantiknya erahhhh....!!!!!
    kalau suruh nur buat, kompom xjadi.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks nur..gubahan biasa je main cucuk2..alah nur bt pun pasti jadi..

      Delete
  4. Boleh order ke ni?

    ReplyDelete

Thanks for Comment