Saturday, September 8, 2012

Banjir di Senai, Johor

Assalamualaikum

On the way ke JB semalam, hujan lebat sangat-sangat sepanjang perjalanan. Lalu jalan belakang, Jalan Tiram sebab malas nak hadapi jalan jam dekat bandar JB.
 Agak dalam juga air banjir yang melimpah. Kawasan ni rendah, kawasan sekitar dia kawasan pembinaan baru dan memang sistem drainage dia tak lengkap lagi.
Ada yang tak berani patah balik maybe takut dalam. Tapi memang agak dalam pun tengoklah kereta depan sana.

5 comments:

  1. bahaya kalau main redah je, takut kereta terus tenggelamkan...

    ReplyDelete
  2. musim hujan dah tiba so banjir di sana sini, kena selalu bersiap sedia

    ReplyDelete
  3. senai banjir? area mane tu errah?

    ReplyDelete
  4. ooo..kat kawasan perindustrian seelong yg banyak kilang2 tu ke?

    ReplyDelete

Thanks for Comment