Tuesday, August 28, 2012

Kerana Gelung Plastik Itu

Assalamualaikum
Kerana Gelung Plastik yang tidak bertukar menjadi Gelung Rotan ini...
Hari-hari raya duk pergi Giant sebab gelung niha~
Tak beli merajuk keliling rak-rak

Dah beli senyum sampai ke telinga.
Bila sampai rumah main tak padan dengan merajuk
Lain kali buat perangai memang tak beli dah
Dah ada 2 gelung plastik ni
Agaknya lepasni buat perhiasan la lilit-lilit bunga. Haha.!

***Tak tahu la hari ni mengarut pasaipa. Mood kelaut lagi nih. Selamat bekerja dan bersekolah kembali=)

7 comments:

  1. hahaha.. nak buat apa gelung tu ye??

    ReplyDelete
    Replies
    1. adik errah la ni..buat main la..hehe

      Delete
  2. sape yg nak main dengan gelung tu..? errah ke adik errah..? hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. adik yang punya ni..errah lau guna bt perhiasan jer..haha..xleh nk kurus guna mnde nih..:)

      Delete
  3. Budak-budak, biasa lah. Selagi tak dapat apa yang diingini, selagi tu nak merajuk.

    ReplyDelete

Thanks for Comment