Tuesday, July 17, 2012

12 : 34

Assalamualaikum
12 : 34

Number yang selalu bila i tengok jam mesti time tu pukul 12 : 34..Tak kiralah time tengahari or tengah malam..Dan ia baru sahaja berlaku lagi sebantar tadi...

Curious..!!!

Bukan sekali, bukan dua kali tapi banyak kali...Setiap hari kot macam ni..

Ada yang pernah mengalami situasi macam i ni tak???
Adakah ia merupakan petanda sesuatu ???

Share sikit korang...

14 comments:

  1. Kebetulan je semua tu, Errah.:) akak pun penah gak terkene camtu, :)

    ReplyDelete
  2. background tu dya cri kt uncle google..hihih

    ReplyDelete
  3. kebetulan jer kot.. jgn pecaya semua tu ok. happy jer..

    ReplyDelete
  4. kebtulan je kot, padahal errah mesti ade je tgk masa lain kan? huhU~

    ReplyDelete
    Replies
    1. yelah yana..rasanya mmg kebetulan kan..cuma sbb num tu asyik 1234 tu yg jadi macam xsdp hati jek

      Delete
    2. jangan difikrikan sangat, nanti wat susah hati je errah~ :)

      Delete
  5. cik nur pun selalu juga..hihih,..
    xde apelah errah..kebetulan je tu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tol la kan..agaknya ramai yg camni

      Delete

Thanks for Comment