Sunday, July 8, 2012

R.A.N.D.O.M Events 2012

Assalamualaikum
 Majlis Perkahwinan kakak Dinot, my UTM coursemate di Alor Gajah, Melaka
Hutan Bandar Mutiara Rini, Skudai, Johor
Restoran Ayam Penyet Ria, Angsana, Johor Bahru
Dataran Merdeka Kuala Lumpur
Stadium UTM
Malam Apresiasi Perancang, Kolej Tun Fatimah, UTM Skudai
Majlis Makan Malam Fakulti Alam Bina di Pulai Spring Resort, Skudai

My life journey in this year 2012
Sweet moments make the sweet memories..:)

***Alhamdulillah, my grandpa dah sedar..Thanks God

17 comments:

  1. Rasanya dalam banyak-banyak event yang AYAM PENYET RIA tu yang menarik perhatian saya

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..sbb i up gmbr2 kt ats ni pn sbb nk bt entry stp event tu...nntikan yer entry ayam penyet nyet nyet..haha

      Delete
  2. Replies
    1. hehe...comel je mampu cik nur..:)

      Delete
  3. Kolej Tun Fatimah? Menggamit memori mestinya.
    Ayam penyet Angsana kakak setiap kali lalu tak singgah bila nampak dekat sini macam teringin nak rasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. duk kolej ni gak ke dulu??hehe...

      Delete
  4. Replies
    1. mmg suka berjalan..pntang orang ajak..hehe

      Delete
  5. same je gaya posing ni kak.. ehehehe.. comel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..akhirnnya ada gak org perasan..aah dik xreti nak posing ni..gaya sama jer..hehe

      Delete
  6. amboihh sronok nye bergmbar kat merata2 tempat :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti lah..tu je kenangan yang kita boleh nk imbau ..lau x men ingt kot minda jer kan..

      Delete

Thanks for Comment